سیاست حفظ حریم خصوصی

تعهدات جی گلس در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران

 

 

به جی گلس خوش آمدید!

این صفحه حفظ حریم خصوصی به منظور روشن‌سازی در مورد جمع‌آوری، استفاده، و حفاظت از اطلاعات شما در حین استفاده از وب‌سایت ما ایجاد شده است. لطفاً این صفحه را به دقت مطالعه کنید تا با نحوه کنترل اطلاعات خود آشنا شوید.

 

اطلاعات جمع‌آوری شده

وب‌سایت ما در هنگام بازدید شما از سایت, از اطلاعات مشخصی استفاده می‌کند. این اطلاعات شامل آدرس IP، نوع مرورگر، زمان دسترسی، نام ، شماره تلفن ، سمت شغلی ، کشور محل سکونت ،  شهر محل سکونت ، آدرس ایمیل و سایر داده همی‌شود. این اطلاعات به منظور بهبود تجربه کاربری و تحلیل استفاده از وب‌سایت استفاده می‌شوند. ما تنها به اطلاعاتی از شما دسترسی داریم که شما به صورت داوطلبانه از طریق ارسال فرم تماس با ما و یا ثبت نام در سایت، در اختیار ما قرار می دهید.

 

استفاده از اطلاعات و حفاظت از آن

اطلاعات جمع‌آوری شده به هیچ عنوان به اشتراک گذاشته نخواهند شد و تنها برای بهبود خدمات به شما استفاده می‌شوند. ما هرگز بدون اجازه از خودتان، اطلاعات خصوصی شما را افشا نخواهیم کرد, مگر اینکه به موجب قانون، توجیهی برای این کار وجود داشته باشد. در نتیجه تضمین می‌شود که همه اطلاعات شخصی شما با دقت حفاظت می‌شود و همچنین از تکنیک‌های امنیتی مدرن برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز استفاده می‌شود.

 

کوکی ها

وب‌سایت ما از کوکی‌ها برای ارائه خدمات بهتر و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کند. اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، می‌توانید برای ذخیره نام و مشخصات, آدرس ایمیل و یا شماره تماس خود در کوکی‌ها تصمیم‌گیری کنید. این کار برای راحتی شماست، در صورتی که شما بخواهید مجدد نظری را ثبت کنید, دیگر نیازی به پر کردن فیلدها نیستید. این کوکی‌ها به مدت یک سال دوام خواهند داشت. با این حال شما می‌توانید تنظیمات کوکی‌ها را در مرورگر خود تغییر دهید.

 

 

تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی

لطفاً این صفحه را بازبینی کنید، زیرا ممکن است هر از چند گاهی سیاست حفظ حریم خصوصی ما با گذشت زمان تغییر کند. هر تغییری به شما اطلاع داده خواهد شد.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی، با ما تماس بگیرید.

 

 

با سپاس – مدیریت جی گلس