بالکن شیشه ای

تصویری از یک شیشه بالکن تاشو اجرا شده در یک بالکن
دو ستونه
عمودی
افقی
هزینه تقریبی بالکن شیشه ای
هزینه تقریبی
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
Have a promocode?
Promocode Hide Show

شیشه بالکنی جی گلس

شرکت جی گلس با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت تولید و ارائه شیشه‌های بالکنی، به‌عنوان یکی از معتبرترین تأمین‌کنندگان در این زمینه شناخته می‌شود. ما با افتخار ارائه‌دهنده خدمات بی‌نظیر به مشتریانمان در سراسر ایران هستیم.جی گلس از مواد اولیه باکیفیت برتر و فناوری روز دنیا برای تولید شیشه‌های بالکنی بادوام با شفافیت بی‌نظیر استفاده می‌کند.شیشه‌های بالکنی جی‌گلس نه تنها به افزایش زیبایی و ارزش‌افزوده به ملک شما کمک می‌کنند بلکه ایمنی و کیفیت زندگی را هم افزایش می‌دهند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

انواع شیشه در بالکن شیشه ای

در ادامه به انواع مختلف شیشه در شیشه های بالکنی اشاره می‌کنیم:

شیشه شفاف

این محصول یک گزینه کلاسیک و ساده برای تراس شیشه‌ای است. مناظر بدون مانع از محیط اطراف را با استفاده از این شیشه می‌توان مشاهده کرد و اجازه می‌دهد نور طبیعی کافی به فضای بسته وارد شود. شیشه های بالکنی شفاف تقریباً هر سبک معماری را تکمیل می‌کند و جذابیت بصری ساختمان را افزایش
می‌دهد. بااین‌حال شفافیت آن ممکن است برای کسانی که به دنبال حفظ حریم خصوصی هستند مناسب نباشد

شیشه‌های رنگی

شیشه‌های رنگی بالکن یا شیشه لاکوبل با یک لایه‌نازک رنگ یا پوشش در طول فرآیند تولید رنگی می‌شوند. این نوع شیشه به کاهش تابش نور خورشید و نفوذ بیش‌ازحد آن کمک می‌کند و شیشه را به گزینه‌ای عالی برای مناطقی با نور شدید تبدیل می‌کند. شیشه‌های رنگی هم‌چنین سطح بیشتری از حریم خصوصی را با پوشاندن دید از بیرون فراهم می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با رنگ مناسب شیشه ها در بالکن‌شیشه ای میتوانید از مقاله ها در بلاگ جی‌گلس استفاده کنید.

شیشه مات

این نوع شیشه از حریم خصوصی بالایی برخوردار است و شیشه مات با اسید اچ یا سندبلاست ایجاد می‌شود و ظاهری مات به آن می‌بخشد.درعین‌حال به نور طبیعی پراکنده اجازه عبور می‌دهد. از شیشه بالکن مات معمولاً در مناطق شهری یا محله‌های شلوغ که حفظ حریم خصوصی در اولویت است استفاده می‌شود.

در کابین دوش (شیشه حمام) نیز میتوان از این شیشه ها استفاده کرد.

شیشه Low-E

این محصول با یک لایه فلزی نازک و نامرئی پوشانده شده است که گرما و اشعه‌های مضر UV را از بین برده و درعین‌حال به نور مرئی اجازه عبور می‌دهد. این ویژگی با کاهش انتقال گرما بین فضای داخلی و خارجی بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهد و این نوع شیشه تراس را برای آب‌وهوای گرم و سرد مناسب می‌کند.

شیشه انعکاسی

این نوع از شیشه که به‌عنوان شیشه آینه یک طرفه نیز شناخته می‌شود، دارای یک پوشش فلزی است که مقدار زیادی از نوری که بر روی سطح آن می‌افتد را منعکس می‌کند. در طول روز حریم خصوصی بسیار خوبی ارائه می‌دهد، زیرا از بیرون آینه مانند به نظر رسیده، اما به ساکنین اجازه می‌دهد تا بیرون را ببینند. بااین‌حال این اثر در شب زمانی که فضای داخلی به دلیل وجود نور مصنوعی از بیرون قابل‌مشاهده است، معکوس می‌شود. بنابراین برای این شیشه باید به این نکته توجه کرد.

شیشه لمینت

 لمینت بالکن از چندلایه شیشه با لایه‌ای از پلی وینیل بوتیرال (PVB) یا اتیلن وینیل استات (EVA) ساخته‌شده است. این لایه میانی شیشه را حتی در صورت شکسته شدن کنار هم نگه می‌دارد و خطر آسیب ناشی از خرده‌های شیشه را کاهش می‌دهد. شیشه‌های لمینت ایمنی و امنیت را افزایش می‌دهند و آن را به انتخابی ایده ‌آل برای ساختمان‌های بلند و مناطق مستعد در معرض آب‌وهوای بد تبدیل می‌کنند.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت ایمن تحت یک فرآیند گرمایش و خنک‌کننده سریع قرار می‌گیرد و درنتیجه استحکام و دوام بیشتری دارد. در صورت شکستن، شیشه‌های سکوریت شده به قطعات کوچک و کنار هم تبدیل می‌شوند و خطر آسیب شدید را کاهش می‌دهند. این نوع شیشه به دلیل ویژگی‌های ایمنی آن به‌طور گسترده در محوطه‌های بالکن استفاده‌شده و به‌ویژه در مکان‌هایی که در معرض بادهای شدید و ضربه‌های احتمالی هستند محبوبیت خاصی دارند. از این شیشه ها در پارتیشن شیشه ای نیز استفاده میشود.شیشه های ایمن سکوریت در بسیاری از زمینه های دکوراسیون داخلی کاربرد دارد,از جمله:

 

در ضمن به دلیل مقائمت بالای این کالا در طراحی شومینه های شیشه ای از شیشه مخصوص شومینه که سکوریت است استفاده میشود.

شیشه دو جداره

واحدهای شیشه‌ای دو جداره یا عایق (IGUs)، از دو صفحه شیشه‌ای تشکیل‌شده است که توسط یک فاصله دهنده از هم جداشده و اطراف لبه‌ها کاملاً بسته می‌شوند. فضای بین شیشه‌ها اغلب با گاز آرگون یا کریپتون پر می‌شود که باعث بهبود خواص عایق حرارتی و کاهش صدا می‌شود. شیشه‌بالکنی دو جداره به بهره‌وری انرژی کمک می‌کند و هزینه‌های گرمایش و سرمایش را کاهش می‌دهد.

همچنین در شیشه های دوجداره از سیلیکاژل استفاده میشود تا رطوبت بین شیشه ها گرفته شود.سیلیکاژل به دلیل ویژگی‌های جذبی قوی خود در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.ازجمله کاربردهای این ماده می‌توان به استفاده در بسته‌بندی برای جلوگیری از خرابی مواد غذایی به دلیل رطوبت، استفاده در دستگاه‌های خشک‌کننده جهت جذب رطوبت، استفاده در محافظت از محصولات الکترونیکی در برابر رطوبت و جلوگیری از خرابی آنها، و استفاده در تولیدات آرایشی به عنوان یک عامل جذب رطوبت و یا استفاده در درب و پنجره برای جذب رطوبت اشاره کرد.

شیشه آکوستیک

آکوستیک برای کاهش نفوذ صدای خارجی به میزان قابل‌توجهی طراحی‌شده است. این شیشه از طریق ترکیبی از چندین لایه شیشه‌ای باضخامت مختلف، ایجاد یک مانع صوتی که سروصدای ناشی از ترافیک، ساخت‌وساز یا منابع دیگر را به حداقل می‌رساند، ساخته می‌شود. شیشه‌های آکوستیک به‌ویژه برای محیط‌های شهری مناسب هستند و به زندگی آرام‌تر کمک می‌کنند.

انواع شیشه بالکنی | وبسایت جی گلس

نکات مهم هنگام خرید شیشه بالکنی

بعدازاینکه با انواع شیشه‌بالکنی آشنا شدیم و دانستیم که برای استفاده‌های گوناگون می‌توان هرکدام از آن‌ها را انتخاب کرد، نیاز است تا نکات مهم دیگر برای خرید آن‌ها را هم در نظر بگیریم.

تراس شیشه ای به‌عنوان نمای ساختمان نیز در نظر گرفته می‌شود. بنابراین باید از متریال باکیفیت با رعایت همه نکات استفاده شود تا عمر طولانی و استحکام بالا داشته باشد.

توجه به ایمنی و دوام

هنگام انتخاب شیشه برای تراس‌شیشه ای ایمنی باید همیشه در اولویت باشد. به دنبال شیشه سکوریت یا لمینت شده باشید، زیرا همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که در هنگام خُرد شدن به قطعات کوچک و دانه‌ای تبدیل‌شده و خطر آسیب را کاهش دهند. علاوه بر این، ضخامت شیشه را در نظر بگیرید. پانل‌های شیشه‌ای ضخیم‌تر دوام بالاتری دارند و بهتر از پانل‌های نازک‌تر می‌توانند ضربه‌ها را تحمل کنند. عده‌ای بر این تصور هستند که بالکن شیشه‌ای از امنیت پایینی برای ساختمان ازنظر سرقت برخوردار است. اما اگر شیشه را درست انتخاب کنیم می‌توانیم امنیت بالا را برای آن داشته باشیم.

بررسی مقررات و پروانه‌های ساختمانی قبل از خرید

قبل از هر خریدی، با قوانین داخلی ساختمان آشنا شده و مجوزهای لازم را دریافت کنید. برخی از مناطق دارای الزامات خاصی برای نصب شیشه‌بالکنی هستند، ازجمله محدودیت ارتفاع، مشخصات نرده و استانداردهای بهره‌وری انرژی. رعایت این مقررات به شما کمک می‌کند تا از مشکلات قانونی احتمالی جلوگیری کرده و از ایمنی و کیفیت شیشه بالکن خود اطمینان حاصل کنید.

نوع شیشه و نحوه نصب آن

شیشه‌‌بالکنی در انواع مختلف و روکش‌های مختلفی ارائه می‌شوند که هرکدام مزایای متفاوتی را ارائه می‌دهند. شیشه شفاف منظره‌ای بدون مانع ایجاد می‌کند، درحالی‌که شیشه‌های مات یا رنگی حریم خصوصی بیشتری را ارائه می‌دهند و تابش خیره‌کننده را کاهش می‌دهند. شیشه‌های لمینت مزایای اضافی ایمنی و عایق صدا را فراهم می‌کند و آن را به گزینه‌ای ایده آل برای مناطق شلوغ شهری یا ساختمان‌های بلند تبدیل می‌کند. نحوه نصب نیز بسیار مهم است. اگر دسترسی برای نصب شیشه آسان نیست بهتر است از نوعی استفاده شود که بتوان به‌راحتی نصب را برای آن انجام داد و زحمت کمی داشته باشد.

مقاومت در برابر آب‌وهوا

ازآنجایی‌که شیشه تراس در معرض شرایط مختلف آب و هوایی قرار می‌گیرد، انتخاب شیشه‌ای مهم است که بتواند در برابر عوامل محیطی مانند اشعه ماوراءبنفش، باران، باد و تغییرات دما مقاومت کند. اطمینان حاصل کنید. شیشه‌ای که انتخاب می‌کنید برای استفاده در فضای بازطراحی شده باشد و دارای پوشش‌های مناسب برای مقاومت در برابر سایش و شکستن ناشی از آب‌وهوا باشد. این موضوع مخصوصاً در مناطقی که تفاوت دمای شب و روز در آن زیاد است بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد.

عایق صدا

اگر بالکن شما رو به یک خیابان پر سروصدا یا منطقه شلوغ است، انتخاب شیشه‌بالکنی عایق صدا حیاتی در نظر گرفته می‌شود. شیشه‌های دو جداره، لمینت یا آکوستیک می‌توانند به‌طور قابل‌توجهی نفوذ صدای خارجی را کاهش دهند و به شما برای داشتن محیطی آرام و به‌دوراز صدای محیط کمک کنند.

بهره‌وری انرژی

بهره‌وری انرژی بالکن‌شیشه ای را در نظر بگیرید، زیرا می‌تواند بر هزینه‌های گرمایش و سرمایش شما تأثیر بگذارد. شیشه‌هایی که دارای جداره و لایه‌های اضافی هستند می‌توانند این کار را انجام دهند و به تنظیم دمای داخل خانه کمک کنند. این شیشه‌ها خانه شمارا در تابستان خنک‌تر و در زمستان گرم‌تر نگه می‌دارند و درعین‌حال مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهند.

تمیز کردن و نگهداری آسان

نگهداری آسان جنبه مهمی است که باید هنگام انتخاب بالکن‌شیشه ای در نظر گرفت. شیشه باروکش ضد لک و تمیز کردن آسان می‌تواند برای به حداقل رساندن تجمع کثیفی و گردوخاک کمک کرده و
تمیز کردن را راحت کند. علاوه بر این شیشه‌ای با مقاومت خوب در برابر لکه‌های آب و خوردگی را انتخاب کنید تا ظاهر نو و ماندگارتری داشته باشید.

جذابیت زیبایی‌شناختی

طراحی بالکن‌شیشه ای می‌تواند زیبایی کلی خانه یا نمای ساختمان شمارا به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. در انتخاب نوع و پرداخت شیشه به سبک معماری و طراحی ساختمان خود توجه کنید. پانل‌های شیشه‌ای بدون قاب ظاهری شیک و مدرن ارائه می‌کنند، درحالی‌که گزینه‌های قاب‌دار پشتیبانی ساختاری و تطبیق‌پذیری بهتری با نمای کلی ساختمان را ایجاد می‌کنند.

نصب حرفه‌ای برای اطمینان از نصب و محکم شدن شیشه‌بالکنی بسیار مهم است. فروشندگان یا پیمانکاران معتبر باتجربه در نصب شیشه بالکن را انتخاب کنید. علاوه بر این، ضمانت ارائه‌شده بر روی پانل‌های شیشه‌ای و هر سخت‌افزار مرتبط را بررسی کرده تا در صورت نقص یا آسیب از سرمایه خود محافظت کنید.

تصویری از شیشه بالکنی مدل تاشو که در حیاط یک خانه اجرا شده

انواع بالکن شیشه ای

شیشه های بالکنی مدل های مختلفی دارند. در ادامه به انواع آن اشاره خواهیم کرد.

  • بالکن‌شیشه ای ریلی
  • بالکن‌شیشه ای کشویی (اسلایدی)
  • بالکن‌شیشه ای نرده ای
  • بالکن‌شیشه ای پنجره ای
  • بالکن‌شیشه ای تاشو

قیمت بالکن شیشه ای ریلی

مدل شیشه بالکن ریلی (Balcony Railing Glass) یک نوع پوشش شیشه‌ای است که برای افزایش ایمنی، زیبایی و توسعه فضای باز در بالکن‌ها و تراس‌های ساختمان‌ها و فضاهای مسکونی استفاده می‌شود. این نوع شیشه به ویژه در مکان‌های با ارتفاعات بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از سقوط افراد یا اشیاء به خارج از بالکن جلوگیری کند.بالکن‌شیشه‌ای ریلی یکی از مدرن‌ترین محصولات ساختمانی در طی سال‌های اخیر است.

در ادامه به ویژگی‌ها، مزایا، و نکات کلیدی مرتبط با شیشه بالکن ریلی را اشاره خواهیم کرد:

مواد ساخت

بالکن‌شیشه‌ای ریلی معمولاً از شیشه‌های سکوریت تهیه می‌شود که می‌توانند در برابر فشارهای مختلفی مانند باد، باران، حرارت، و سایر عوامل جوی مقاومت کنند. این شیشه‌ها عمدتاً شیشه‌های لمینه شده (tempered glass) یا شیشه‌های لمینه شده و ضد شکست (laminated safety glass) هستند که دو لایه شیشه با یک لایه میانی پلاستیکی دارند.

سیستم ریلینگ

به وسیله یک سیستم ریلینگ (قاب شیشه) به شیشه متصل می‌شود. این قاب‌ها معمولاً از موادی مثل فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و علاوه بر ایجاد استحکام برای شیشه، به نمایی زیبا و ایمن کمک می‌کنند.

زیبایی و شفافیت

یکی از اصلی‌ترین مزایای بالکن‌شیشه‌ای ریلی زیبایی و شفافیت آن است. این شیشه‌ها به ایجاد یک نمای شفاف از محیط بیرونی کمک می‌کنند و فضا را بازتر و مشهودتر می‌سازند.

نگهداری آسان

مدل بالکن‌شیشه‌ای ریلی به نسبت سایر مدل ها نیاز به نگهداری کمتری دارد. شستشو و تمیزی آن  معمولاً ساده‌تر است.

معمولا شیشه ریلی بالکن برای اکثر بالکن ها و فضاهای باز مورد استفاده قرار میگیرد، در این بخش تعدادی از کاربرد هایشیشه ریلی بالکن را برای شما قرار داده ایم:

  • استفاده برای ورود نور به فضای داخل
  • استفاده برای مشاهده و لذت بردن افراد از فضای بیرون ( مناسب برای کافه و رستوران ها)
  • استفاده به عنوان شیشه بالکنی برای واحد های مسکونی

در مجموع، بالکن‌شیشه‌ای ریلی یک گزینه محبوب برای بهبود ایمنی، زیبایی، و کاربری فضاهای باز در ساختمان‌ها و فضاهای مسکونی است. با این حال، برای انتخاب مناسب باید با توجه به نیازها و شرایط مکانی و محیطی در نظر گرفته شود، و بهتر است با کارشناسان جی گلس برای مشاوره بیشتر در تماس باشید.

تصویر یک بالکن شیشه ای که با شیشه ریلی جمع شو طراحی شده است

بالکن شیشه ای کشویی (اسلایدی)

بالکن‌شیشه‌ای کشویی که اغلب به عنوان درب کشویی بالکن یا دیوار شیشه ای بالکن کشویی و یا اسلایدی میشناسند.این نوع شیشه از لحاظ عملکرد به پنجره‌های آلومینیومی قدیمی شباهت دارند.

ویژگی های شیشه بالکن کشویی

  • مکانیسم کشویی:

بالکن‌شیشه ای کشویی از صفحات شیشه ای بزرگی تشکیل شده است که بر روی ریل نصب می شوند. این پانل ها را می توان به راحتی به صورت افقی به یک سمت قرار داد. یعنی نحوه جمع شدن شیشه‌های اسلایدی از راست به چپ یا از چپ به راست است و در یک طرف جمع میشود, و شیشه در زمان جمع شدن از ریل خارج نمی‌شود.

  • تهویه:

 

مکانیسم کشویی اجازه تهویه کنترل شده را می دهد. ساکنان می توانند تا حدی پانل ها را باز کنند تا هوای تازه وارد شود و در عین حال مانعی در برابر حشرات و عناصر بیرونی ایجاد کنند.

  • امنیت:

 

شیشه بالکن کشویی معمولاً شامل مکانیسم های قفل ایمن برای اطمینان از ایمنی بسته شدن آن است.

  • مقاومت در برابر آب و هوا:

 

این سیستم های شیشه ای برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از جمله باران، باد و نوسانات دما طراحی شده اند و برای استفاده در تمام طول سال مناسب هستند.

  • بهره وری انرژی:

 

بسیاری از سیستم شیشه های بالکنی مدل کشویی (اسلایدی) به ویژگی های کارآمد انرژی مانند : عایق حرارتی و همچنین بهبود بهره وری انرژی و راحتی در داخل ساختمان مناسب هستند.

مزایای شیشه بالکن کشویی

  • سفارشی‌سازی:

 

این سیستم‌ها را می‌توان از نظر اندازه، پیکربندی و پرداخت قاب سفارشی کرد تا متناسب با سبک معماری و طراحی داخلی باشد.

  • زیبایی:

بالکن‌شیشه ای کشویی ظاهری مدرن و براق به نمای ساختمان می بخشد و جذابیت منحصر بفردی میدهد.

باز و بسته کردن آسان، نبود پاگیر در کف شیشه و ایجاد یک نمای زیبا و یکدست از مهم‌ترین مزایای شیشه‌های اسلایدی یا کشویی بالکن به شمار می‌روند.

به طور خلاصه، بالکن‌شیشه ای کشویی یک ویژگی معماری همه کاره است که ارتباط بین فضاهای داخلی و خارجی را افزایش می دهد.

شیشه بالکن ریلی | وبسایت جی گلس

بالکن شیشه ای نرده ای

نرده بالکن‌شیشه ای که به عنوان نرده شیشه ای نیز شناخته می شود، یک محافظ ایمن است که معمولاً در بالکن ها، تراس ها یا مناطق بیرونی مرتفع نصب می شود. که شامل پانل های شیشه ای است که در مقابل سقوط محافظت می کند و در عین حال منظره ای بدون مانع از اطراف ارائه می دهد. در اینجا ویژگی های نرده بالکن‌شیشه ای آورده شده

ایمنی

هدف اصلی نرده بالکن‌شیشه ای اطمینان از ایمنی افرادی است که از فضاهای بیرونی مرتفع استفاده می کنند و آن را به گزینه ای محبوب برای بالکن در ساختمان های مسکونی و تجاری تبدیل می کند.

شفافیت

نرده‌های شیشه‌ای شفافیت را ارائه می‌دهند و امکان مشاهده بی‌وقفه مناظر فضای باز را فراهم می‌کنند. این مدل طراحی جذابیت فضا را افزایش می دهد.


طراحی مینیمالیستی

نرده های شیشه ای ظاهری براق و مدرن دارند و طرحی مینیمال و مکمل معماری معاصر است.

دوام

شیشه ای که در نرده های بالکن استفاده می شود، معمولاً از شیشه های ایمنی مقاوم یا شیشه سکوریت می باشد که بسیار بادوام و در برابر ضربه و شکستگی مقاوم است. همچنین می تواند شرایط آب و هوایی مختلف را تحمل کند.در نظر داشته باشید در صورت شکستن شیشه سکوریت  هیچ خطری افراد را تهدید نمیکند زیرا در صورت شکستن خرده شیشه ها برنده و خطرناک نیستند.

تعمیر و نگهداری آسان

نرده های شیشه ای نگهداری نسبتاً کمی دارند. آنها به راحتی تمیز می شوند و مانند نرده های چوبی یا آهنی  سنتی نیازی به رنگ آمیزی مکرر ندارند.

انواع مدل ها

نرده‌های شیشه‌ای در سبک‌های مختلف، از جمله طرح‌های فریم دار , نیمه‌فریم، و فریم لس تقسیم بندی شده‌اند که امکان سفارشی‌سازی را برای مطابقت با طراحی نما یا داخلی فراهم می‌کند.


نصب آسان

نصب نرده های شیشه ای نسبتاً ساده است، و مناسب کسانی است که ترجیح میدهند بالکن یا تراس منزل یا محیط کار بسته نباشد.

سفارشی‌سازی

نرده‌های شیشه‌ای را می‌توان از نظر ضخامت شیشه، ارتفاع و فریم دار بودن یا نبودن آن سفارش داد.

به طور خلاصه، نرده بالکن‌شیشه ای ترکیبی از ایمنی و زیبایی منحصر بفرداست و آن را به یک انتخاب محبوب برای املاک مسکونی و تجاری تبدیل می کند. طراحی شفاف و بادوام آن با توجه به طراحی داخلی ساختمان و همچنین نمای بیرونی نسبت به سایر مدل ها متمایز میکند.

شیشه گیوتینی برقی

شیشه گیوتینی متحرک برقی یک فناوری نوین در دنیای معماری است که امکان جابجایی و تغییر شیشه را از حالت باز به حالت بسته و بالعکس را با استفاده از الکتریسیته فراهم می‌کند. این نوع شیشه، به وسیله سیستم‌های الکتریکی کنترل شده، قابلیت حرکت و تغییر حالت را داراست. سیستم این نوع شیشه ها از دستگاه گیوتین در گذشته الهام گرفته شده. از این نوع شیشه ها میتوان در محیط های مسکونی, تجاری و یا اداری استفاده کرد. همچنین در بالکن‌شیشه ای با استفاده از سیستم شیشه گیوتینی متحرک برقی میتوان بالکن منزل, محیط کار, رستوران, کافه ها و یا ادارات را پوشاند.

برای آشنایی بیشتر با این نوع شیشه میتوانید از بخش بلاگ سایت جی‌‌گلس مقاله شیشه گیوتینی متحرک برقی را مطالعه کنید.

بالکن شیشه ای آکاردئونی جمع شو

در دنیای معماری مدرن امروزی، یکی از روندهای پرطرفدار، استفاده از شیشه بالکن آکاردئونی جمع شو است.

با توجه به رشد روز افزون صنعت ساختمانی، شیشه بالکن آکاردئونی به عنوان یک ابتکار نوین و کاربردی ظاهر شده است. این فناوری جدید، تاشو بوده و به طور معمول از شیشه‌های با کیفیت و مقاوم ساخته شده است.

این مدل از شیشه بالکن یک نوع شیشه است که در بالکن‌ها و فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع شیشه با قابلیت جمع شدن به شکل آکاردئونی، امکان ایجاد ارتباط بین داخل و خارج فضا را فراهم می‌کند. شیشه بالکن آکاردئونی جمع شو با شیشه‌های بالکن سنتی از لحاظ طراحی و کاربرد متفاوت است. در حالی که شیشه‌های سنتی اغلب ثابت هستند، بالکن‌شیشه ای  آکاردئونی این امکان را به کاربران می‌دهد که به راحتی با قرار گرفتن روی ریل های مخصوص باز و بسته شوند و جمع شوند.

شیشه بالکن نرده ای | وبسایت جی گلس

بررسی قیمت بالکن شیشه ای جی‌گلس

با توجه به اینکه امروزه برای دکوراسیون شیشه ای منازل و یا محل کار از شیشه بسیار استفاده میشود, برای جام بالکن نیاز است تا قیمت‌های تولیدی‌های مختلف را باهم مقایسه کنید. همیشه قیمت بالا نشان‌دهنده کیفیت زیاد نیست. بنابراین نیاز است تا قیمت به همراه کیفیت مناسب را پیداکرده و سپس خرید حفاظ شیشه‌ای را برای تراس خود انجام دهید. لازم به ذکر است که تفاوت بین تراس و بالکن وجود دارد که میتوانید مطالب مربوط به آن را مطالعه کنید. 

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای بالکن یک سازه کوچک و سرپوشیده است که می تواند در فضای باز مانند بالکن یا تراس استفاده شود.این سازه معمولاً از چهار ستون و یک سقف شیشه ای ساخته می شود. این آلاچیق ها در فضای حیاط و یا روف گاردن نیز طراحی و اجرا میشوند. آلاچیق شیشه ای روف گاردن یا پشت بام یک سازه بزرگ تر و سرپوشیده تر است که می تواند در حیاط, تراس و یا پشت بام که فضایی بزرگ‌تر دارند استفاده شود. آلاچیق شیشه ای روف گاردن معمولاً از ستون های بیشتری ساخته می شود و می تواند فضای بیشتری را پوشش دهد.

نتیجه گیری

بالکن‌شیشه ای یا تراس‌شیشه ای می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای دیزاین و چیدمان بالکن یا تراس و به‌عنوان یک حفاظ در نظر گرفته شود. بااین‌حال انواع مختلف از این نوع شیشه در بازار وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای مناطق مختلف می‌توان آن‌ها را به کار برد. برای یک خرید عالی در این زمینه نیاز است تا انواع را به خوبی شناخته و سپس اطلاعات خرید خود را در این زمینه کامل کنید. فراموش نکنید شیشه‌تراس جزئی از نمای ساختمان به‌حساب می‌آید. بنابراین باید کاملاً متناسب با آن انتخاب‌شده و هم‌چنین قوانین را نیز رعایت کند.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان جی گلس در تماس باشید و یا از مطالب وبلاگ و صفحه اینستاگرام جی‌گلس استفاده نمائید. 

همچنین می‌توانید برای دیدن ویدئوهای ما روی کلمه آپارات کلیک کنید.

سوالات متداول

آیا شیشه بالکنی قابلیت تحمل در برابر شرایط جوی سخت را دارد؟
بله، شیشه بالکنی از جنس‌های مقاومی تولید می‌شود که قابلیت تحمل در برابر شرایط جوی سخت را دارند و از دوام و استحکام مناسبی برخوردار هستند.
آیا شیشه بالکنی می‌تواند به حفظ حرارت در داخل فضا کمک کند؟
بله، استفاده از شیشه‌های دو جداره یا شیشه‌های لمینیت شده می‌تواند به حفظ حرارت در داخل فضا کمک کند و از افزایش کارایی انرژی در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی منجر شود.
آیا شیشه بالکنی قابلیت تعویض در صورت ضربه و شکستن دارد؟
بله، بیشتر شیشه‌های بالکنی قابلیت تعویض دارند و در صورت آسیب دیدن یا شکستن می‌توانند به راحتی تعویض شوند.
آیا شیشه بالکنی قابلیت جذب صدا را دارد؟
بله، برخی از شیشه‌های بالکنی با قابلیت جذب صدا طراحی شده‌اند که می‌توانند به کاهش نفوذ صداهای محیطی کمک کنند و فضای داخلی را آرام‌تر کنند.
آماده سازی شیشه بالکن برای نصب چند روز به طول می انجامد؟
تولید شیشه های سکوریت موجود در بالکن توسط شرکت جی گلس انجام می پذیرد و نهایت یک روزه تولید میگردد. این شیشه ها در یراق آلات مخصوص شیشه بالکن با چسب های پلی اورتان قرار میگیرد، خشک شدن این شیشه ها در قاب های آلومینیومی مخصوص حداقل 5 روز زمان خواهد برد.
واردات یراق آلات شیشه بالکن از کدام کشور صورت می پذیرد؟
تمامی یراق آلات مخصوص شیشه بالکن جی گلس به غیر از شیشه های سکوریت از کشور ترکیه و با مجوز رسمی وارد می گردد. توجه داشته باشین که فعلا نمونه های داخلی تولید شده که به اسم خارجی در بازار عرضه میگردد درست است که از قیمت کمتری عرضه میگردد ولی از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

تعهد به کیفیت و نتیجه برتر