درب شیشه ای حمام

تصویری از درب های شیشه ای مخصوص حمام

درب شیشه ای جی گلس

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

 

درب شیشه ای حمام

در دنیای امروز، تزئین حمام با درب‌های شیشه‌ای به یکی از ترندهای پرطرفدار در دکوراسیون منازل تبدیل شده است.
یکی از کاربردهای شیشه در دکوراسیون منزل درب حمام شیشه ای است که در خانه های مدرن امروزه به جای درب های چوبی و یا دیوارهای گچی به کار میرود.و مانند دیوار و یا دیوایدر شیشه ای در حمام مستر اتاق خواب را از فضای حمام جدا میکند. در حمام شیشه ای از درب شیشه ای استفاده میشود در این حالت دور تا دور حمام بجای دیوار از شیشه استفاده میشود.
درب شیشه ای حمام به صورت گرد و صاف و قوس دار ساخته میشوند.و مانند کابین دوش در دو مدل صاف و گرد اجرا میگردند.

شیشه حمام

کار آمدی و زیبایی فضای حمام موضوع مهمی برای دکوراسیون منزل به حساب می آید.یکی از بهترین متریال شناخته شده برای دکوراسیون و زیبایی منزل شیشه و استفاده از سازه های شیشه ای است . استفاده از شیشه در فضای منزل برای جدا کردن فضاهای داخلی باعث بزرگتر جلوه دادن فضاها و جذابیت بیشتر منزل میشود.در حمام شیشه ای و درب شیشه ای حمام هم مانند بالکن شیشه ای و گلخانه شیشه ای در منزل از شیشه ایمن سکوریت استفاده میشود این شیشه به دلیل مقاومت د برابر دما و ضربه وو استحکام بالایی که دارد در انواع سازه های شیشه ای کاربرد بسیاری دارد.شیه سکوریت شیشه ای نشکن است که در صورت شکستن به قطعات ریز و تیز تبدیل نمیشود و خطر جانی محسوسی ندارد.
این مدل شیشه را میتوان در رنگهای مختلف نیز تهیه نمود.مانند مات دودی برنز و همچنین میتوان از مدل دکوراتیو آن در هر کجای منزل مانند پارتیشن شیشه ای دکوراتیو یا رادیاتور شیشه ای دکوراتیو استفاده کرد
درب شیشه ای حمام نیز یکی از محصولات شیشه حمام است که میتوان به عنوان دور دوشی اتاق دوش کابین دوش یا حمام مستر و دیوایدر شیشه ای از آن استفاده کرد.

انواع درب شیشه ای حمام

در ادامه به انواع درب شیشه ای اشاره میکنیم

• درب شیشه ای فریم لس

این مدل درب ها هم مدل کشویی دارند و هم مدل لولایی و فقط در شکل صاف تولید میشود.و بدون عدم وجود آب بندی و فریم حتما باید روی یک سکویا لبه سنگی یا سرامیکی بر روی زمین قرار گیرند.معمولا وقتیکه عرض درب کم است از دستگیره های توکار استفاده میشود تا عرض بیشتری برای رفت و آمد وجود داشته باشد و درب به طور کامل در پشت شیشه ی ثابت قرار بگیرد.
البته در فضای کمتر میتوان از درب شیشه ای لولایی استفاده کرد
این مدل درب به دلیل عدم وجود فریم با ضخامت 6 میل سبکتر است و به همین دلیل میتوان آن رابا ضخامن 10 میل هم تهیه کرد.
این مدل درب شیشه ای یک ریل استیل ضدزنگ و ضد اب دارد که بسیار گران هستند به همین دلیل استفاده از این نوع درب شیشه ای زیاد مورد استقبال نیست.

بیشتر بخوانید  اسپری ضد بخار نانو شیشه

• درب شیشه ای فریم دار

این مدل درب شیشه ای فقط به صورت ریلی موجود میباشد و برخلاف درب شیشه ای فریم لس دیگر احتیاجی به سکوی سنگی یا سرامیکی و نصب بر روی زمین نیست اما برای آب بندی بهتر میتوان لبه را روی زمین نصب کرد
فریم این مدل درب های شیشه ای رنگهای متنوع کوره ای مانند مات نقره ای براق طلایی براق و زیتونی براق است.و شما میتوانید بسته به سلیقه خود انتخاب رنگ فریم را نیز داشته باشید.
در این مدل دربها دو چرخ در پایین شیشه ها و دو چرخ در بالای شیشه ها قرار میگیرد و نصب این مدل دربها به دلیل شکل فریمها
طوری است که خارج شدن چرخهای بالایی از داخل فریم ناممکن است.

• مزایای درب شیشه ای فریم لس حمام
  • زیبایی بیشتر به دلیل عدم وجود فریم
  • قابل اجرا به صورت زاویه دار
  • مدرن تر نسبت به مدل فریم دار
  • استفاده از شیشه ضخیمتر به دلیل عدم وجود فریم و سنگین شدن
  • تمیز کردن راحت تر به دلیل عدم وجود فریم

• مزایای درب شیشه ای فریم دار حمام

  • قابل نصب به صورت قوس دار یا گرد
  • موجود در رنگهای گوناگون فریم
  • استحکام بالاتر به دلیل وجود فریم
  • عدم اشغال فضا به دلیل ریلی بودن
  • طول عمر بالاتر به دلیل استفاده از شیشه با ضخامت کمتر و سبکتر
    قیمت کمتر
  • نصب راحتتر به دلیل عدم نیاز به ایجاد سکو یا لبه
تصویری از حمام شیشه ای کنجی
تصویر یک حمام جنس شیشه

انتخاب درب شیشه ای مناسب برای شما

در انتخاب این محصول دقت کنید مدل درب شیشه ای مناسب فضای حمام شما نکته مهمی است .مهمترین نکته در هنگام انتخاب کیفیت مرغوب فریم و یراق آلات مورد استفاده است .در مورد دربهای فریم دار نکته مهم برای انتخاب فریم جنس آن است که دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشود و جنس آن مقاوم در مقابل بخار رطوبت حمام باشد.
در صورتیکه جنس فریم مرغوب نباشد و از جنس آلومینیوم یا کامپوزیت یا پلاستیک فشرده باشد به دلیل اینکه کاملا شبیه مدل مرغوب ان است و تفاوت ظاهری ندارد بعد از مدتی دچار زنگ زدگی و فرسودگی و خمیدگی خواهد شد.و باعث ایجاد مشکل در باز و بسته شدن درب و شکستن و افتادن شیشه میشود.به همین دلیل بدانید که جنس مرغوب یراق آلات مصرفی باید حتما از استیل یا برنج و یا انواع مواد ضدزنگ با آبکاری مرغوب باشد.

تقسیم بندی درب شیشه ای بر اساس باز و بسته شدن

• دربهای شیشه ای کشویی

دربهای شیشه ای کشویی به دلیل اشغال فضای کمتر پرطرفدار هستند به راحتی باز و بسته میشوند و آب نبدی بسیار محکمی دارند اما در صورتی میتوان از این مدل استفاده کرد که عرض فضا 120به بالا باشد.

• دربهای شیشه ای لولایی

اما در صورتی که عرض کمتر از 90باشد تنها گزینه موجود برای انتخاب دربهای لولایی هستند که هم آب بندی ضعیفی دارند و هم فضای زیادتری بریا بسته و باز شدن اشغال میکنند در صورتی که عرض بین 90تا 120 باشد میتوان از دربهای تاشو استفاده کرد که مزایای درب کشویی و لولایی را باهم دارند.

تصویری از یک درب شیشه ای حمام
تصویری از درب ریلی شیشه ای حمام
قیمت درب شیشه ای حمام

این نکته نیز یکی از نکاتی است که زمان انتخاب مدل درب شیشه ای باید در نظر داشته باشید.به دلیل تنوع بالا در این محصول قیمتها بر اساس ابعاد انواع درب فریم دار و فریم لس و جنس یراق آلات استفاده شده در زمان نصب متفاوت است.
همچنین شما میتوانید طرح سندبلاست بر روی شیشه سکوریت مورد نظر خود پیاده سازی و اجرا کنید که این مورد نیز در قیمت آن تاثیر گذار است اما صرف نظر از افزایش قیمت آن این امکان را به شما میدهد تا طرح مورد نظر خود را با دکوراسیون داخلی منزل خود مطابقت داده و با فضای داخلی منزل هماهنگ کنید.
در خانه های بزرگ و کوچک با انتخاب هرکدام از سازه های شیشه ای دکوراسیون جذاب و مدرن برای فضای خود ایجاد کنید

راهنمای خرید درب شیشه ای حمام

در انتخاب و خرید درب شیشه ای حمام به نکات زیر توجه کنید.

 

۱. انتخاب ضخامت مناسب
در هنگام خرید درب شیشه ای حمام، به ضخامت آن توجه کنید. ضخامت مناسب به دوام و استحکام این درب مربوط است.


۲. پوشش ضد لکه
برای داشتن دربی که همیشه درخشان است، بهتر است یک درب با پوشش ضد لکه انتخاب کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا از لکه‌ها و آلودگی‌های ناشی از آب بر روی درب جلوگیری کنید.


۳. نصب آسان
اطمینان حاصل کنید که درب شیشه ای حمامی که انتخاب می‌کنید، دارای نصب آسان و قابلیت تنظیم است. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن به لذت استفاده از این درب بپردازید.

تصویر درب شیشه ای مخصوص کابین دوش حمام
تصویری از کابین دوش شیشه ای حمام
نتیجه گیری

با درب شیشه ای حمام، به راحتی به تغییرات زیبایی و افزایش استفاده از فضا دست خواهید یافت. این درب‌ها، غنی از زیبایی و کاربردی بوده و تازه‌ترین روند در دکوراسیون حمام شما خواهند بود.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان جی گلس در تماس باشید و یا از مطالب وبلاگ و صفحه اینستاگرام جی‌گلس استفاده نمائید. 

همچنین می‌توانید برای دیدن ویدئوهای ما روی کلمه آپارات کلیک کنید.

‫14 نظر

  • mandana گفت:

    سلام شیشه استفاده شده در ساخت دور دوشی و درب آن چند میل ضخامت دارد؟

  • کامرانی گفت:

    باسلام
    آیا میشه حمام شیشه ای را با شیشه مات و درب آن را با شیشه شفاف سفارش بدهیم؟

  • ماریا گفت:

    سلام
    برای تعویض درب حمام هم شما سفارش میگیرید؟

    • سلام ماریا عزیز, بله لطفا با کارشناسان در ارتباط باشید و نوع درب شیشه ای حمام را ذکر کنید که از نوع لولایی, ریلی و یا کشویی است, کارشناسان برای اندازه گیری اعزام میشوند و تعویض درب را انجام میدهند.

  • roya گفت:

    سلام وقت بخیر آیا درب شیشه ای برای حمام مقاوم است؟

  • صبوری گفت:

    سلام سفارش درب حمام را چطور باید ثبت کنم؟

    • سلام دوست عزیز, چنانچه ابعاد دقیق را دارید با شماره 91013838-021 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. در غیر این صورت کارشناسان جی گلس برای ثبت سفارش و اندازه گیری دقیق اعزام میشوند.

  • ثمین گفت:

    باسلام
    لطفا شماره تماس اعلام کنید

  • مهدی شیرزاد گفت:

    باسلام و احترام
    برای تعویض درب حمام شما سفارش میگیرید؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *